Are you a Carer, Occupational Therapist or Physiotherapist? Join our Healsoul.

Kardiološki Pregled

Kardiološki pregledi:

Prvi kardiološki pregled kod nas traje oko 60 min i obuhvata strpljiv, opušten i detaljan razgovor sa pacijentom, fizikalni pregled , EKG snimanje srca, ehokardiografiju, analiza ranije dokumentacije, dogovor o terapiji i potrebi za drugim dopunskim pregledima (laboratorijski nalazi; Holter EKG, Holter krvnog pritiska, US abdomena, test opterećenja). Nakon dobijenih svih nalaza i pregleda, dopunjuju se dijagnoze i terapija i da je se predlog o eventualnim daljim dijagnostičkim i terapijskim postupcima.

Kardiološki pregled je neophodno uraditi kod pacijenata koji se žale na bol u grudima, brzo zamaranje, povišeni krvni pritisak, nepravilan ili ubrzan,odnosno usporen rad srca, glavobolje, epizode gubitka svesti, kod dijabetičara, bolesnika na hemo ili radioterapiji.

Preventivni kardiološki pregledi su neophodni kod osoba koje imaju faktore rizika za kardiovaskularne bolesti (gojaznost, pušenje, povišene masnoće u krvi, fizička neaktivnost,izražen stres i pojava kardiovaskularnih bolesti u porodici,…).

Ništa ne oštećuje srce kao “tihi ubica”, odnosno povišen krvni pritisak. Ukoliko imate problema sa krvnim pritiskom neophodno je uraditi kardiološki pregled sa ultrazvukom srca i sprečiti brojne štetne posledice ovog oboljenja.

O Nama

Specijalistička internistička ordinacija “dr Milićević” je osnovana 2011. godine. Osnovao je dr Milovan Milićević internista-kardiolog, sa ciljem da svojim pacijentima pruži kvalitetne zdravstvene usluge, na najvišem nivou.

Nalazi se u ulici Vladike Ćirića br. 7, na Novom naselju u Novom Sadu, u prizemlju zgrade. Ispred ordinacije postoji veliki parking, što omogućava lak i neometan prilaz i najtežim bolesnicima.

Treba Vam pomoć?